Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-03-14 10:22:16
na cia jau paranoja
EPS70 stiprumas 70kpa, t.y. kas yra 7t/m². na vonia 200kg + zmogus 100kg,
vienai kojai 75kg. tarkim vonios kojele ant plyteliu 4cm², tai teoriskai 4cm
giliau bus 100cm² bus 75kpa, bet realiai per plyteles apkrova pasiskirstys i
didesni plota, + vonioj vanduo ir zmogus nera nuolatine apkrova.

tiesiog as bandau is patirties patart, tiek pas save vonia ir virtuve
dariaus su 3cm ir eps 70 bei plytelem, pas seseri taip pat virtuve, tik ne
plyteles o linoleumas pateistas jau 2 metai, nei kas suskilinejo, nei ten
stipriau reikejo..
na sutinku storesnis sluoksnis pagal vadoveli, geriau, bet jei nera vietos,
vien del to nesukelsi gi visam bute grindu, jei nori lygiai..