Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-13 23:28:07
Tas kabelis nera pigus. Dabar nebezinau kiek kainuoja mano atveju kilimelis,
bet itariu, kad savireguliuojancio kabelio kaina bus labai panasi arba
brangesne. Taigi ne del kainos. As dar nezinau ar ji panaudosiu bet labai
linkstu link to, na dar svarstau. Taip sakant visada is klaidu mokaisi,
blogiausia, kad is savu.
Kilimelio minusas, kad kaista virs 60C. Ji daznai turi isjngineti
reguliatorius, kuris beje kainuoja nuo 50 iki 300. Savireguliuojantis
kabelis syla is leto iki <40C. Tikrai nekenks nei mediniam pagrindui (pas
mane nebus betono), nei hidroizoliacijai. Jam nereikia reguliatoriaus,
laikant rankose-maloniai drungnas. Va butent vonioje to ir reikia. Sakyciau
virtuvei tikrai netinka. Tik negerai, kad jis storas.
Beje, temperaturos tikrai negali reguliuoti, tik on-off. Bet nebus per
karsta. Dar viena ypatybe-jo negali buti per daug. Nukentetu tik
pinigine-pats kabelis tiesiog sildytu maziau.

"Spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> kaslink terminu, tai visad maniau kad "sildomos grindys" - tai ir yra
> tik sildomos grindys, o vat "grindinis sildymas" - tai jau visos
> patalpos sildymas grindu pagalba. Nvm, esme supratom abu, man reikia tik
> komfortisku (pa)sildomu grindu, patalpos sildymu uzsiims gyvatukas ;]
> O kuo tas laidas geriau uz kilimeli? Kaip suprantu gerokai pigiau, bet
> kaip supratau negali reguliuot temperaturos, tiesiog on/off ? Ar veikia
> su tokiu pat termostatu kaip ir tinklelis?

grindu
20LT.