Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-11 22:22:35
Betonas kieteja ... apie 120 metu. Supylus betona kitus sluoksnius galima
daryti jau po 21 dienos. Taciau atsargiai vaikscioti jau galima kita diena.
Butina laistyti. Po 2-3 dienu jau galima vaikscioti ir neatsargiai, vis dar
laistyti. Jei rankos nekreivos imanoma susidejus "majakus" taip lygiai
ispilti betona (sulyginti su liniuote), kad nebus reikalingas islyginamasis
sluoksnis.
5cm putplascio t.y. minimumas (EPS100 grindims), virs jo plevele. Po to
betonas su armatura. Jeigu vandens negailesi laistymui - jau po 15-20 dienu
(betonas turi pabalti) galesi klijuoti plyteles. Jei per ta betona nebus
vaiksciota-giluminio grunto nereikes. Jei vaiksciota-giluminis gruntas,
palaukiame kol isdzius. I plyteliu klijus dedamas sildymo kabelis su
tinkliuku. Jo trumpint negalima. Reikia rinktis pagal plota. Galima tik
ikirpri pati tinkleli. Laidas kryziuotis negali. Nuo kambario visurio iki
sienos pravesk plona vamzdeli i kuri bus ivestas temperaturos daviklis
termoreguliatoriui. Jei reiks padarysi idubima betone, kad tilptu vamzdelis.
Beje, tinklelio galingumas gali buti 150W/m2 ar kiek mazesnis (nezinau kokie
buna) - turesi pasirinkt pagal reikalinga plota. Jis bus daznai
isjunginejamas termoreguliatoriaus.