Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-12 21:29:19
Kada darysit, iki tol gal kas pasikeis, beje kurioje vietoje ir kokia bus
hidroizoliacija. Mane labai tas domina.
Pas mane 1a uzbaigtas remontas ir nesinori uzpilt. 2a reiskia turesiu dar
sutankint. Mano atveju tarp balkiu 15cm vatos. Taip supratau tos 2 osb22mm
plokstes (su spuntu ar be?), hidroizoliacija, ... (?kazkas), plyteliu kliju
sluoksnis be plyteliu, el.sildymo kilimelis i antra sluoksni kliju ir
plyteles.
Esu kelis kart skaites, kad dvigubas plyteliu kliju sluoksnis nepraleidzia
vandens.
Nezinau ar galima sildanti kilimeli deti ant hidroizoliacijos (knauf melynos
turbut)