Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Spakainas
Data: 2010-03-13 22:13:03
kaslink terminų, tai visad maniau kad "šildomos grindys" - tai ir yra
tik šildomos grindys, o vat "grindinis šildymas" - tai jau visos
patalpos šildymas grindų pagalba. Nvm, esmę supratom abu, man reikia tik
komfortiškų (pa)šildomų grindų, patalpos šildymu užsiims gyvatukas ;]
O kuo tas laidas geriau už kilimėlį? Kaip suprantu gerokai pigiau, bet
kaip supratau negali reguliuot temperatūros, tiesiog on/off ? Ar veikia
su tokiu pat termostatu kaip ir tinklelis?