Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Vytautas
Data: 2010-03-12 13:29:51
lages tankiai tai ne kas 50 cm.
dejau pas save mazdaug kas 40 cm ir dejau 22 mm osb3. negaliu teigti kad
ramiai klijuociau plyteles. bet kadangi bus kamstis tai kaip ir tinka toks
variantas. jei reiktu plytelem,  deciau kas 30 cm, ant virsaus kokias lentas
(~30-35 mm) ir tada 22 mm osb. nors ir tai pagalvociau ar uzteks. isbandes
ir toki varianta - lages kas 50 cm ir 2 sluoksniai osb po 22 mm. kazkiek
tvirciau.