Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Spakainas
Data: 2010-03-11 10:57:08
Dėkui.
Kaip ten su betono džiūvimu, a tikrai jis mėnesį džiūna?
O jeigu toks varijantas: išardau stežkę, dedu lages, į tarpus
polistirolą, ant viršaus suku kokią 1.5-2 cm osb, ant jos-
hidroizoliacija, tinklelis, plytelės. Nereiks betonuot (man bent jau
paprasčiau būtų) ir dar susitaupytų keli cm storio, t.y. betonas 3-4 vs
osb 1.5-2. Teoriškai jei lagės bus gana tankiai (tarkim 50 cm), ir
plokštė pakankamai stora, tai neturėtų ten niekas linguot. Ar visgi
plytelės skilinės ir geriau pamiršt tą idėją?