Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-13 18:15:40
Tu maisai terminus :) Sildomos grindys - sildo ir patalpa, grindu
pasildymas - tik grindis. Skiriasi isspinduliuojamos silumos kiekiu. Cia ne
as sugalvojau.
O gal nori, kad inesciau dar daugiau painiavos?
As pats irgi sia vasara ruosiuos daryti 2a vonios kambari 7m2 su el. grindu
pasildymu, bet jau labiau linkstu naudoti ne el.kilimeli, o savireg Devi
kabeli 10w/m arba 25w/m. Keliais postais zemiau esu apie ji rases-jis
priklausomai nuo aplinkos silumos keicia savo galinguma. Jam nereikia
termoreguliatoriaus. Jo maksimali temperatura "uzdengus pagalve" yra 40
laipsniu. Is isskaiciavimo 4-5 beginiai metrai vienam kvadratui. Laidas
kerpasi bet kurioje vietoje - nors ir 10cm ilgio. Kaina uz metra apie 20LT.