Tema: Re: Sildomo grindy senam daugiabuty
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-13 18:03:30
Na kai man dare tai i maziausia betono maisykle: 3dalys-kibirai smulkios
frakcijos (4) zvyro, 1dalis cemento ir apie 1kibira vandens. Vanduo pagal
konsistencija - nereikia, kad butu skystas. Prisimenu, kad labai priklauso
nuo to ar zvyras dregnas. Matysi kaip gaunasi, ispilsi is betono maisykles
ir matysi kaip lyginasi. Tik svarbiausiai tesingai susidet majakus. Jei
darysi pats ir niekad to nedares, paprasyk kad kas sudetu is vakaro.
Beje jei reikia labai nedaug to betono, tai galima apsieiti ir be betono
maisykles. Esu taip maises 2 maisus betono. Tiesa vandens reikia kiek
daugiau-skysciau. Paimi ~20 litru auksta kibira, itveri dazu maisykle i
drele ir maisai. Vienas maiso, kitas lygina. Skystesnis betonas lengviau
lyginasi, ilgiau dziuna gal tik kokia 1 diena kambaryje, na ir laistyt diena
veliau reiks pradet. Beje, tam reikalui tinka pati paprasciausia kinietiska
drele uz 40LT su reguliavimo ratuku ant mygtuko. Reguliatoriu reikia
nustatyt ant 2/3 greicio, cia savotiska apsauga, kad nesudegtu drele ja
uzstabdzius-patikrinta!
Tik nedaryk 3cm sluoksnio! 5cm yra minimalus storis! Bent jau su gatavu
armaturos tinklu is SSSS tokiu mazdaug 15x15cm dydzio langeliais. Plonesnis
skylines, trupes. Ne ka tau pakeis tie 2 cm virsaus. Geriau pagalvok apie
koki trapa vandeniui subegti grindyse. Galima grindis juk padaryti ir su
nuolydziu i centra. Uztektu 1-2 cm metrui nuolydzio, kad vandens laseliai
suprastu kas ir kaip :)