Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: Bronco
Data: 2011-10-28 03:24:45
On 2011.10.26 02:45, cakalis wrote:
> che che, o jus nezvenkit, as keliavimui ir skaitymams kelionese nusipirkau
> lempike ant galvos, nes vistiek man jos kelionese prireikia, tai kam dar
> pinigus leisti tam deklui kuris kainuoja puse kindle
> cakalis

Jei tau tokia kaktos lempa dažnai praverčia, tada neblogas variantas. O
visiems kitiems, ne šachtininkams :), verta pagalvoti ne apie DYYYDELĘ
originalaus dėklo kainą, o apie originalaus (kokybiško) dėklo vs
originalaus (kokybiško) dėklo su lempute kainų skirtumą. Jei iš to kainų
skirtumo atmestume kaktos lempos kainą, tai gautųsi kažkokia simbolinė
kapeikų suma, kurios tikrai neturėtų būti gaila pridėti originaliam
dėklui su lempa vien dėl jos naudojimo patogumo. Nebent, lempa visai
būtų nereikalinga, tada suprasčiau taupymą. IMHO.