Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: Ramaas
Data: 2011-10-01 08:13:57
kas i mokesčius įeina? kitam newse vienas yra išaiškinęs pirkimą iš užsienio
tai siuntimas labai daug kainuoja o ne biškiuką kaip daukas rašo.
o kur pats pirkinys dar.
R.

"Sennat"  parašė naujienų news:j63uu3$um4$1@trimpas.omnitel.net...

Isisrinkau kindle 6' su mygtukais+ europinis kystukas+ideklas su pasvietimu
+siutimas +mokesciai = 256$ Lietuviskais  ~665 lt. Gal ir nedaug, palyginus
su senesnem kainom, bet... :) Norisi pigiau. Kalbinu gyvenanti  USA
pazistama, kad atsiustu, ziuresiu kas gausis...