Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: Ramaas
Data: 2011-10-17 13:07:53
žmona neleidžia stalinę užsidegt ar suvalkietiškas godumas
elektros taupymui?
aš visada stalinę jungiau ir junksiu, o kiek kainavo tas dėkliukas tau,
tai man dar už tą kaina ilgai lempa galima laikyt įjungta pagal
kaina to dėkliuko tavo ir elektros. O patogumo ten 0 turiu aš vieno
diodo lemputę, klaviatūrai kompo pasišviest, ta apšviečia vos vidurį
klaviatūros o šonai nieko nesimato. Guli numesta ta diodinė lemputė

R.

"rr"  parašė naujienų news:j76k3r$qpe$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.10.13 12:00, Ramaas wrote:
> Tai nori pasakyt , kad skaitai tamsoje? jai apšvietimas reikalingas.
> o tai kambario lempu šviesos neužtenka?

Kambario lempų šviesos aišku užtenka, bet jei skaitai lovoj prieš miegą
tai papildomų šviesų nereik, lempelės per akis :)