Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: Bronco
Data: 2011-10-17 13:08:36
On 2011-10-17 09:26, rr wrote:
> Nežinau dėl Kindle4, paliko 2GB vietos vietoj 4, sumažino puslapių
> vertimo mygtukus, susiaurino rėmelį (o jei nykštys pas žmogų
> storesnis?), atpigino visapusiškai, nakum jo tokio iškastruoto reikia?
> :) Ekranas galų gale tas pats. Dar mačiau lemputės kontaktai 4-ojo
> kažkur nugaroj, įdomu, kaip pats aparatas dėkle fiksuojasi.

Na taip, esamiems Kindle3 naudotojams patiko tai, jog Amazonas K3
nenurašė į istorijos analus, o paliko jį egzistuoti esamų modelių
linijoje aukščiau už K4 :) Be abejo, tokiam tikslui pasiekti turėjo
kažką nuo jo nurėžti. Mano manymu esminiai niuansai:

Minusai:

1. Sumažinta atmintis (daugumai ne esminis dalykas, nes knygoms skaityti
abiems atvejais jos daugiau nei reikia, o kažkokiai kitokiai
multimedijai abu Kindlai neskirti);

2. Sumažinti puslapių vertimo mygtukai (net nežinau ar čia minusas, pats
nečiupinėjau, bet internete kaip tik skaičiau nuomones, jog tapo jie dar
patogesni);

3. Susiaurintas rėmelis (vėl minusas su klaustuku, nes nepanašu, jog
reikės jį už to rėmelio laikyti kai yra dėklas);

4. Nėra 3G (konkretus minusas tiems, kas kelionėse perka knygas iš
Amazono ir medžioja nemokamą internetą, visiems kitiems K3 WiFi
naudotojams šis minusas liks nepastebėtas);

5. Nėra klaviatūros (minusas arba pliusas, žiūrint kaip pažiūrėsi į šitą
reikalą).

Pliusai:

1. Mažesnis korpuso dydis su tokio pat dydžio ekranu;

2. Greitesnis CPU - dar greitesnis puslapių vartymas;

3. Lengvesnis;

4. Originalaus dėklo lemputė šviečia iš geresnės padėties;

5. Pašalintas labiausiai nervuojantis (bent jau mane) K3 dalykas - jo
tvirtinimas prie originalaus dėklo dviejuose taškuose kairėje dėklo
pusėje. Skaitant knygą lovoje toks tvirtinimas priverčia pastoviai
prilaikyti nykščiu Kindl'ą dešinėje pusėje už rėmelio (čia ir praverčia
platesnis rėmelis :)), kad jis nevirstų iš dėklo ir taip trukdytų
šviesti lemputei. Toks jausmas, jog kas projektavo dėklą ir jo
tvirtinimą su skaitykle, pats neskaito knygų lovoje :) Ten gi visiškas
menkniekis, tik kažkokį papildomą fiksatorių tereikėjo priburt dešinėje
pusėje :)

Tai va tokie pastebėjimai, todėl manau, jog renkantis tarp Kindle3 ir
Kindle(4), tikrai yra apie ką pamąstyti.