Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: Bronco
Data: 2011-10-16 17:40:12
On 2011-10-15 10:38, Arunasst wrote:
> O man taip nepasirode, gal del saltai melynos spalcos kuria ji
> skleidzia, o ir iki apacios ji nedatraikia. Gaunasi kad virsus
> apsviestas, o apaciai truksta...

Ekrano apšvietimo netolygumas yra realybė, bet kitaip ir būti negali,
nes šviečiama tik iš vieno kampo. Kita vertus, tekstas puikiai skaitomas
visame ekrano plote. Man tas netolygumas netrukdo visai. O šaltai mėlyna
šviesa visai neužkliuvo, nes apšviečiamas beveik baltas paviršius. Kol
kas 2:1 tos lempechkos naudai ;)

Jei pinigu ner kur deti, tai tada
> pateisinama, kitu atveju galima apseiti ir be LAMPECHKOS :)

Jei nervina jos šviesos spalva ir tolygumas, tada pirkti neverta,
faktas. O dėl kainos, tai įvertinus paprasto originalaus dėklo ir
originalaus dėklo su lempute kainos skirtumą, tai manyčiau, jog geriau
pirkti iškart su lempute, jei ji, aišku, reikalinga, nes atskira lemputė
gal kainuos pigiau, bet neatsvers to patogumo kelionėje, kurį gauni su
originaliu dėklu. O patogumas irgi kažko vertas.