Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: bp
Data: 2011-10-03 11:22:40
pigiau -
nafik kystukas - bus usb laidas, karusi iš kompo arba nusipirksi koki usb
pakrovėja papigiai.
nafik dėklas su lempele - dealextreme yra po 10$ ir lempeliu po 5$.

ir zinoma, geriau jei nupirks usa...

bo amazonas dabar siuntimo kainoje ikalkuliuoja mokesčius - pvm, jep,
nieko mokėk ups'ui nebereikia, viskas buna paskaičiuota...