Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: rr
Data: 2011-10-14 09:35:02
On 2011.10.14 05:44, Bronco wrote:

> Dar pridurčiau, jog su ja skaityti dar ir maloniau, nei su kambario
> apšvietimu. Kodėl taip yra, nežinau, pats nustebau tai pastebėjęs, bet
> taip yra. Pirkdamas dėklą su lempute dar galvojau, ar dažnai man jos
> reikės, gal neverta pirkt, bet dabar neturiu nei menkiausios abejonės,
> jog mano sprendimas buvo teisingas.

Tai aš dėl tavo pastebėjimo ir ėmiau dėklą su lempele, ir pabandęs
užskaičiau iš kart! :) Beje, naujesniem kindlam dėkliukų su pašvietimu
nebeliko, kažin kodėl? Negi kokią atskirą lempą reik pirkt su atskiru
akumu? Nesąmonė... Dar šiam keyboard kindlėj patogu tai, kad esminiai
valdymo klavišai yra šalia dešinės rankos nykščio, o ne centre apačioj.