Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: Bronco
Data: 2011-10-20 18:24:57
On 2011-10-20 14:06, Ramaas wrote:
> Viešoj vietoj pradėjus demonstruot toki daiktą, gausi i plike ir ate su
> skaitykle. Aš skaityčiau tik uždarose vietose, tokiose kaip kirpykla ar
> poliklinika. Tik ne troleibuse ar lauke prie suoliuko.

Net sudominai kokioje socialinėje aplinkoje pats gyveni, kad tau tokios
mintys į galvą ateina? 8-/ Europoje bent veiksmas? Kas trečio praeivio
mobilnikas brangesnis už tą kindlą, net nesuprantu, kur reikia būti, jog
bijotum jį viešai parodyti. Turbūt atskiruose banditų rajonuose
įvairiose pasaulio vietose taip galėtų būti, bet ten aš labiau dėl
gyvybės ir sveikatos pergyvenčiau, nei dėl kindlo :)