Tema: Re: Naujos Kindle versijos
Autorius: kiwi
Data: 2011-10-17 16:35:58
On 10/17/2011 01:07 PM, Ramaas wrote:
> žmona neleidžia stalinę užsidegt ar suvalkietiškas godumas
> elektros taupymui?
> aš visada stalinę jungiau ir junksiu, o kiek kainavo tas dėkliukas tau,
> tai man dar už tą kaina ilgai lempa galima laikyt įjungta pagal
> kaina to dėkliuko tavo ir elektros.

ne viskas susiveda i kaina, buna ir taip, kad zmona leidzia, bet pats
trukdyt jai nenori. kiekvienam savo :) as kol kas prie stalines skaitau,
bet labai noretusi kur nors normalia "clip-on" nusipirkt - kuri daugmaz
tolygiai apsviestu ir nespigintu.

 > O patogumo ten 0 turiu aš vieno
> diodo lemputę, klaviatūrai kompo pasišviest, ta apšviečia vos vidurį
> klaviatūros o šonai nieko nesimato. Guli numesta ta diodinė lemputė

tai reiskia prasta turi ;) - matai, kad zmones dziaugiasi...