Tema: Re: Besidomintiems Terry Pratchettu..
Autorius: Iris
Data: 2011-08-06 16:18:37
nu kad škotų piktų tarmės irgi lietuviškai irgi niekaip nepadarysi, ye ken,
aye? :))
dėl Marlinės irgi plius minus nesutinku, kaip ir dėl plokščiojo pasaulio
vietoj disko pasaulio, bet vienoj recenzijoje buvo aprašytis tokių
transformacijų priežastys.. aišku, ginčytis galima, bet toks jau vertėjos
sprendimas..