Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: 中国百强
Data: 2017-07-03 20:53:08
aha, an bajrio pajamėm tokį iš iki uš kelis eurus. tai muses jama gerai, tik
reik įprast biški kad gerai pataikit ;)

"Sail"  wrote in message news:oj5ert$fre$1@trimpas.omnitel.net...

Na nesakyk, yra veikianciu dalyku.

Va tokia piguva keliais egzemplioriais naudoju jau senai
http://www.ebay.com/itm/3-Layers-Electric-Bug-Zapper-Racket-Insect-Fly-Mosquito-Net-Swatter-Killer-Bat-/222547764754?hash=item33d0e16612:g:0IkAAOSwXXxZQ1PX

Drozofilas istasko vdrebezgi, mazesnes muses kartais prilimpa ir pasvyla.
Tai zinoma minusas, nes nepravalius nebeveiks.

Esu kempinge lauke mates kabant killeri su lempute (as tais aparatais
netikejau, nes daugelis sudas yra).
Va tas  konkretus ezempliorius karts nuo karto isleisdavo toki itikinama
elektrini "bzik", kad tikrai manau, jog zudymo darba atlikdavo gerai.

Levas lyg ir buvo padares bandymu ta linkme.