Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-16 11:04:52
taip, visi isvardinti auksciau yra vaiku zaidimai. is statu reikia siustis
propanini+su atraktyvais. Ant viso kvartalo uodu ne kvapo nebuvo, is to
pabuklo karts nuo karto istraukdavo pilna maximos maisa uodu palaiku.
yra LT prekiaujanciu, bet kainos piktos.

"Vitas"  parašė naujienų news:oi00ie$90q$1@trimpas.omnitel.net...

Yra rimtu dujiniu kurios tikrai veikia. Bet tik mano nuomone, tai uodai yra
gamtos dalis kartu su visais kitais gyviais, tada jei esi labai jautrus
uodamas, tai gal geriau rinktis gyvenimui koki perkunkiemi...

http://www.uodams-ne.lt/lt/produktai.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1&category_id=3