Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-06-16 09:32:36
On 2017-06-16 09:18, bzik wrote:
> Poveikis https://en.wikipedia.org/wiki/DEET

Tai, kas JAU zinoma. O kas dar nezinoma?  Kazkada radį rekomendavo
vartoti, dėdavo į kremus, dantų pastą ir pan...   O DEET jau dabar
rekomenduoja po vartojimo (kai nebereikia) nusiplauti. O kur nusiplauti
pvz nakvojant gamtoje, kai ezere kokie 15 lapsniu ar maziau? Ar is vis
nera ezero ar upes?

Audrius K.