Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: 中国百强
Data: 2017-06-16 10:02:11
vape patalpoj negalima. reik tinkleleis gelbėtis ;)

On 2017-06-16 00:48, Bronco wrote:

> [...]
> pakabinamas lempas, kur vabzdžius čirškina su elektra? Jei taip, tai aš
> dvi turiu tokias. Pakabinau kai čia buvo uodų ataka mūsų kaimelyje, tai
> sudegino du uodus. Dvi lempos, du uodus. Efektyvumas, sakyčiau,
> nesmarkiai didelis :] Bet ir anie turbūt netyčia įskrido, nes jų čia
> debesis sukosi, tiesiog negalėjo nepataikyti :)
>
> Mano asmeniniais pastebėjimais, jei nenori būti sukandžiotas uodų, yra
> tik du efektyvūs sprendimai - tinkleliai nuo uodų ant langų ir purškalas
> ant kūno kai būni lauke. Visa kita tai vaikų žaidimai.

Jei zinai, ka pirkti, tai - veikia. Neblogai baido termocell (tik ten
kaina kitos kategorijos, nei maxima zvakes). Patalpose gerai veikia
ikisami i rozete vape ir panasus i ji. Yra ir 12V sprendimas, kad butu
galima naudoti palapineje (tik prekiauja jais ne lietuvoje). Taip pat
neblogai veikia balioteliai, skirti ispurksti teritorija (budavo iki
parduotuveje, pavadinimo nepamenu, brangus)

Audrius K.
P.S. Pro gaudykles yra. Kainuoja tiek, kad klausejas, suzinojes kaina,
tikrai persigalvos...

  O ten visokios