Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-16 00:48:01
On 2017-06-15 23:39, Lavonas wrote:
> Ok so sumastceu, kad galbut labai neblogai butu kokia uodu gaudykle
> nusipirkti.

Aš tai net nesuprantu apie kokio tipo čia įrenginį kalbi. Apie visokias
pakabinamas lempas, kur vabzdžius čirškina su elektra? Jei taip, tai aš
dvi turiu tokias. Pakabinau kai čia buvo uodų ataka mūsų kaimelyje, tai
sudegino du uodus. Dvi lempos, du uodus. Efektyvumas, sakyčiau,
nesmarkiai didelis :] Bet ir anie turbūt netyčia įskrido, nes jų čia
debesis sukosi, tiesiog negalėjo nepataikyti :)

Mano asmeniniais pastebėjimais, jei nenori būti sukandžiotas uodų, yra
tik du efektyvūs sprendimai - tinkleliai nuo uodų ant langų ir purškalas
ant kūno kai būni lauke. Visa kita tai vaikų žaidimai. O ten visokios
"žvakutės" nuo uodų, tai lygiai tokiu pat efektyvumu jos gainiotų uodus,
jei jas nedegtum, o susikištum į užpakalį :)