Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: Vitas
Data: 2017-06-16 10:15:26
Yra rimtu dujiniu kurios tikrai veikia. Bet tik mano nuomone, tai uodai yra
gamtos dalis kartu su visais kitais gyviais, tada jei esi labai jautrus
uodamas, tai gal geriau rinktis gyvenimui koki perkunkiemi...

http://www.uodams-ne.lt/lt/produktai.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1&category_id=3