Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-06-16 08:48:18
On 2017-06-16 08:18, bzik wrote:
> visokios gaudyklės su lempa yra skirtos uždaroms patalpoms ir turi
> dirbti nuolat
> http://www.pelias.lt/lt/skraidantys-vabzdziai/elektra-musanti-gaudymo-lempa.
>
> Atviram ore pasiteisina tik atbaidančios priemonės. Naudoju Ben's 100 -
> veikia ilgai ir užtikintai.

Taip, jis veikia. Esminis minusas - reikia purksti ant saves... Neaisku,
kiek nuodingas (kazi, ar ne daugiau, negu su rozeten ikistu garintuvu
garinamas vape ar pan nuodai)  - vis tik purksti reikia ant odos. Su
apipurkstomis rankomis kazi ar sveika imti maista (pvz ivairias
uzkandeles, vaisius) Rubams taip pat ne pats geriausias variantas,
neaisku, kaip reaguoja i ji sintetiniai audiniai. Man po to norisi listi
i dusa...  O veikia jis todel, kad ten veikliosios medziagos yra 95%
(!!!), kai kituose repelentuose jos buna kokie 5% ...  :-))

Audrius K.