Tema: Re: Uodu gaudykle
Autorius: G.K.
Data: 2017-06-16 07:12:56
Išbandžiau visokius varijantus. Žvakes, aukštos įtampos gaudiklius, ultragarsinius, Vape tipo tik
Bros.
Geriausiai veikė Bros (Vape). Vape bandžiau, bet nepatiko nes skleidžia kvapą ko aš nepernešu.
Kažkada dar buvo kito gamintojo Mortein
http://www.mortein.com.au/products/auto-plugins/odourless-mozzie-zapper/
Teko naudoti prie atidarytų langų ir degant šviesai. Uodai netrukdė.
Šių priemonių minusas yra tai jog jie skleidžia nuodus kurie nukala uodus.
Kiek jie pavojingi žmonėms nežinau.

"Audrius K."  wrote