Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: amenox
Data: 2014-01-09 13:16:44
Kalba pasisuko apie Vileišio gatvę, aš ten gyvenu ir žinau kad mali šūdą
konkrečiai. Viskas ką čia priplepėjai tai parodei ženklų fockes, tai va tie
tavo ženklai ir tas legendinis dviračių takas Sluškų gatvėje nei pėsčiųjų,
nei dviratininkų nei automobilių problemų šioje gatvėje neišsprendė. Ir
aplamai visi tavo pasibėdavojimai čia ng nieko neduoda kaip tik pabezdėjimu
į balą, burbulų daug o naudos 0. Nesuprantu ką tu ten savivaldybėj veiki,
tipo sprendi gyventojų problemas? Šūdą mali atsiprašant.  Prisegu fockę kad
priminčiau kur ten vaikšto pėstieji toliau. Dar pasakyk kad kairėj per tiek
metų niekas nesugalvojo pėsčiųjų tako įrengt, ten blet boingui nusileidimą
galima padaryt norint. Gali neatsakinėt, klausimas retorinis buvo.