Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: Night
Data: 2014-01-07 15:07:24
Ka tau gudresni zmones bando pasakyti, kad pats aklai loji ant
anti-pedalistu, nors pastarieji irgi nesventi. Kritine mase - vienas is
pavyzdziu.

Kita vertus, tikrai nemazai pedalus minu, nu niekad nesusiduriau su
jokiom problemom nei is vairuotoju puses, nei is kitu pedalistu. Cia
turbut tokios isaugusios interneto verkslentoju kartos pasekme visos tos
"problemos"...