Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: KEdas
Data: 2014-01-08 14:35:55
ABLomas rašė:
> Tu tikras, kad pora dienų per mėnesį budintis ekipažas duos geresnį
> efektą, nei kad raudona vėliavėlė prie ženklo?

Esu tikras, kad toks retas budėjimas neduos jokio efekto. Kaip ir
dabartinis režimas – 2 kartus metuose.
Rezultatus duotų 2 savaičių nepertraukiamas budėjimas ir jo pakartojimas
po mėnesio.
Bent taip vadovėliai rašo ir praktika rodo.

Kad zona be ryšio – atskira šneka, bet tam ir buvo daryta ta dvirtakio
atkarpa, kad ji įgautų daugiau prasmės nei banalus ženklų pastatymas.
Bet čia visiškas OT.

> O ir šiaip, žinau kad nuo konkrečių klausimų bėgi, bet pamėginsiu užduot
> dar kartą - kaip man žinot, kad esu pėsčiųjų zonoje, važiuojant iš
> Antakalnio į centrą? Woodoo magic + skaidrūs ženklai?

Į zoną motoriniam transportui nėra kito įvažiavimo kaip pro ženklus. O
ženklus reikia stebėti.
Atsakiau?