Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-01-07 11:10:18
As vakar smarkiai nustebau - vaziuoju vakare i soda per miska, ziuriu -
sviecia is tolo ivairiaspalvem ugnim. Privaziuoju - bent 5 bomzai, vyrai ir
moterys, visi gatavi salikelej svirduliuoja, bet VISI su liemenem ! Vienas
netgi dvirati vedesi, matyt nusedet jau nebegalejo. Kitas vezimuka tempe,
turbut sekmingai pridave lobi...
Ne esme, - obettaciau kaip samoningumas kyla po keliu pervaziuotu tamsoje !
Tam kely pernai turbut bent tris suvazinejo.