Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: e:squire
Data: 2014-01-08 10:28:27

"Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message
news:lahocp$j5n$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek bandau pvz. Vilniuje važiuoti pagal taisykles, tai kaip nenormalus
> pasijaučiu, nes visi varo 15-20 km/h greičiau nei leistina, kruopščiai
> prie inkilų pristabdydami, bet žinoma gi vairuotojai tai masiškai
> taisyklių nepažeidinėja, čia turbūt tik pasirodė...

arba 20-30 kmph leciau, cia jau ziurint kokia gatve.

> Problema ne tame, kad idiotas vairuoja automobilį ar dviratį, problema
> tame, kad jis idiotas. Bet teisybės dėlei, vis tik reikėtų nepamiršti ir
> fizikos - idiotas valdantis pusantros tonos 60-80 km/h greičiu tikrai
> pavojingesnis nei idiotas valdantis 10-20 kg 20-30 km/h greičiu.

ziurint kam, jei sau, tai pavojingesnis idiotas su 10kg / 20kmph.

> O eismą patys vairuotojai ir paralyžiuoja, dėl savo, nežinau, kojų ar
> smegenų atrofijos, gi matai geriau neėdęs sėdės, paskutinius pinigus į
> benziną sukišęs, nei pėsti ar dviračiu sulakstys. "Tegul kitas eina, kodėl
> aš, aš geriau palauksiu, kol kiti pėsti eis ir važiuosiu laisvom gatvėm".
> Tai ir gaunasi, kaip tiems ožiams ant tilto, kamščiuose tupėti :)

vilniuje eisma vairuotojai paralyziuoja, nes visokie kedai, kuriu darbas
padaryti zmoniu gyvenima paprastesni, sugeba taip supisti miesto finansine
bukle, kad automobilis tampa neisvengiamas - su dviraciu vaiku nepriveziosi
i darzeli kitame miesto gale (nes salia vietu nera), visuomeniniu transportu
nepasinaudosi (nes normaliam susisiekimui pinigu nera, o ir sklypas
antakalnyje labai jau viliojanciai atrodo), etc. etc. etc.

> Bet paverkit, paverkit dėl retkarčiais vykstandčios dviratininkų akcijos -
> psichologai sako, kad paverkus palengvėja... :)

o tema ne dviratininku akcija kaip tokia, taip kad pisai pro sali. tema
juokiasi puodas, kad katinas juodas.