Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: Lubys
Data: 2014-01-08 16:02:19
Na jei apie automobilius ant žolės, tai visiškai aišku, kad vietos trūksta
ne dėl gyventojų kaltės, o todėl, kad pasikeitė gyvenimo būdas, automobilis
tapo nebe prabanga, o susisiekimo priemonė, kuri daugumai jo turėtojų
neišvengiama ir neturi alternatyvų. Žmonės juk nekvaili, jei galėtų išvengti
rūpesčio mokėti didelius pinigus, kas mėnesį atimti iš šeimos biudžeto
didelę dalį lėšų, vargtų su remontais, techninėmis apžūromis, draudimais ir
taip toliau, tai jie to tikrai išvengtų. Taigi gyvenimo būdas pasikeitė, o
savivaldybė nespėja prisitaikyti ir toliau mano, kad gyvename išsivysčiusio
socializmo sąlygomis. Tai tik dar vienas patvirtinimas Jūsų iškeltai idėjai,
kad savivalda turi lanksčiau prisitaikyti prie gyventojų poreikių, juos
geriau suprasti ir atitinkamai reaguoti. Niekada negalvojote sudalyvauti
rinkimuose? Galbūt meru ir netaptumėte, nes kol nėra tiesioginių rinkimų,
meros postas yra užgrobtas partijų, bet jei būtumėte išrinktas tarybos
nariu, turėdamas tokių gerų idėjų galėtumėte nuveikti daug miesto gyventojų
labui.

P.S. Atleiskit, nerandu, ką rašė gerb. Gutauskas.