Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: Kicker
Data: 2014-01-09 11:26:54
matai, jam paprašiau kas antram aiškinti, kad turi susitvarkyti news'ų
skaityklę ir kokie visi lopai, nes, matai, ponas nemato lietuviškų šriftų,
vietoj to, kad pats naudotųsi normalia kuri rodo visus šriftus.

"VNO"  parašė naujienų news:lalmur$o3k$1@trimpas.omnitel.net...

nes tau blogai rodo, o man pvz puikiai rodo ir tavo ir jo tesktus

VNO