Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: KEdas
Data: 2014-01-07 15:11:40
Tau negerai su galva.
Jausk skirtumą tarp „pažeidžia, nes turi galimybę“ nuo „nepažeidžia, nes
neturi galimybės pažeisti“.
Kaip pavyzdys – 30% prie sankryžos sustojusių vairuotojų pervažiuoja
STOP liniją, t.y. pažeidžia KET ir į sankryžą įvažiuoja degant raudonai
šviesai. Už jų sustojusieji tokios galimybės neturi, todėl nepažeidžia.
Galėtų – patektų tarp tų 30%. Kiti užkiša sankryžas įvažiuodami į jas,
kai akivaizdžiai mato, kad nepravažiuos. Ne visi vairuotojai užkiša, o
tik 80% tų, kurie tai padaryti turi fizinę galimybę, kiti net iki
sankryžos negali privažiuoti, todėl neužkiša.
P.Vileišio gatve dabar 95% vairuotojų važiuoja ne IKI 20kmh, kaip to
reikalauja ženklai, o VIRŠ 40kmh

Negi važiavimas per raudoną, sankryžų užkišimas, greičio viršijimas yra
labiau smulkmeniškas pažeidimas nei dviratininkų važiavimas šaligatviais
be šviesų? Bet juk sveiko proto žmogus nedaro apibendrinimų, kad VISI
automobilių vairuotojai reikalauja kažko nepadoraus, nors patys
nesilaiko KET, todėl apie tai verta rašyti pagiežingus straipsnius.