Tema: Re: apie kritine mase
Autorius: KEdas
Data: 2014-01-08 17:33:08
Kad savivalda turi REAGUOTI (ne taikytis) prie poreikių – sutinku. Kad
tikrai reikia didinti stovėjimo vietų skaičių – priklauso nuo vietos.
Dažnai ne skaičiuje problema, o nereguliavime. Bet čia jau nebesiplėsiu,
per daug teorijos.

Dėl gukausko: štai apie ką ši gija:
http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/nuomones/kritinis-smegenu-mases-trukumas-1125709/

Ačiū už konstruktyvią diskusiją.