Tema: Re: ATTN vaziuojanties i Estija - KET updeitai
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-15 16:04:51
> Kažkaip pernelyg skausmingai tu į tuos radarus reaguoji. Nelabai panašu,
> kad nuolatos viršiji greitį ir tik kartą per 2 metus baudą susimoki :)

Paskutinį kartą mokėjau už greičio viršijimą 2007 metų vasarą, ir greitį
užfiksavo pareigūnas su lazeriniu radaru. Stacionarūs radarai yra mano
automobilį nufotografavę, bet nemokėjau nė karto. Mane erzina radarų
buvimas - reikia stabdyt visiškai ne reikalo. Navigacijom naudojuos, radarų
duombazę atnaujinu pastoviai.

> Nemanau, kad laimės, jei ATPK bus įtvirtinta mano siūlyta nuostata. Kol
> jos nėra – gal ir laimės.

Nuostatą - į studiją!