Tema: Re: ATTN vaziuojanties i Estija - KET updeitai
Autorius: Nitro
Data: 2011-09-14 11:59:17
teises su cccp herbu nesiskaito:]

"Doxlas"  parašė naujienų news:j4pkmv$tuq$1@trimpas.omnitel.net...

Nesivežiot kalno dokumentų gal ir neblogai, bet jei jų su savim neturi, turi
tampytis pasą ar id kortelę - taigi išvis be dokumentų neišeina, jei nenori
pas juos skyriuje lankytis. Plius nėra garantijos kad jų duombazės
absoliučiai neklystančios. Pvz mūsų policijos duombazė išvis neturi jokių
duomenų apie mano teises - tai mane pastoviai bandytų baust kaip už
vairavimą tam neturint teisės...