Tema: Re: ATTN vaziuojanties i Estija - KET updeitai
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-15 09:31:33
Ir šiaip patys kalti - per neteisėtą konkursą prisipirko xujovai
fotografuojančių radarų. Ir dabar bando išsisukt iš padėties siūlydami
prieštaraujančius įstatymams ATPK pakeitimus... Iš neteisės teisė negimsta.
Todėl jei valdžia nori mane paturėt neteisėtais metodais, nematau nieko
blogo atsakyti tuo pačiu.