Tema: Re: ATTN vaziuojanties i Estija - KET updeitai
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-15 11:13:55
Nuobauda šiaip skiriama ne automobiliui ar jo savininkui, o vairavusiam
asmeniui. Todėl automobilio savininko teisė naudotis jam priklausančiu
automobiliu neteisėtai suvaržoma. Kitas dalykas - pvz mane policininkai
sustabdo ne dažniau nei kartą į 2 metus. Todėl mano atveju labai daug šansų
kad būdamas automobilio, kuriuo važiuodamas Don Pedro buvo nufotografuotas
radaro, savininkas ramiai atvažinėsiu tuos metus kol senatis įsigalios.