Tema: Re: ATTN vaziuojanties i Estija - KET updeitai
Autorius: FX
Data: 2011-09-14 12:03:13
Tai yra priemoniu padedanchiu pablogeti 3G ir kitiems mobiliesiems ryshiams
:D gesina visus dazhnius GSM'o plius GPS jei reikia... dydis kaip mobilkes
:D

FX

"Doxlas"  wrote in message news:j4ppdo$5ul$1@trimpas.omnitel.net...

Technologijos technologijomis, bet šitie "debesies" sprendimai geri tol kol
veikia. Užtenka kad viena grandis sistemoje nesuveiktų - ir ką, reikia į
nuovadą važiuot? Užtenka kad sustabdymo vietoj nestabiliai veiktų gprs/3G
ryšys ar mob. inteto tiekėjo servas durniuotu, ar policijos serve duombazė
užlužtų - ir viskas, nėra jokios infos. O jei sustabdė kokiam kaimo keliuke,
kur iki artimiausios nuovados tarkim 30 km...