Tema: Re: ATTN vaziuojanties i Estija - KET updeitai
Autorius: KEdas
Data: 2011-09-15 12:02:17
2011.09.15 10:53, Doxlas rašė:
> Nuobauda šiaip skiriama ne automobiliui ar jo savininkui, o vairavusiam
> asmeniui.

Taip, asmeniui, bet kol jis atsiras – galima taikyti judėjimo
apribojimus pažeidimą padėjusiai padaryti priemonei.
Juk žinai kaip teismo būna stabdomos statybos ir pan. ;)

> Todėl automobilio savininko teisė naudotis jam priklausančiu
> automobiliu neteisėtai suvaržoma.

Statybininkų teisės irgi kartais varžomos...

> Kitas dalykas - pvz mane policininkai
> sustabdo ne dažniau nei kartą į 2 metus. Todėl mano atveju labai daug
> šansų kad būdamas automobilio, kuriuo važiuodamas Don Pedro buvo
> nufotografuotas radaro, savininkas ramiai atvažinėsiu tuos metus kol
> senatis įsigalios.

Senatis nėra absoliutus akmenyje iškaltas dydis, ją atskiriems
nusižengimams galima ir pratęsti.