Tema: Re: ATTN vaziuojanties i Estija - KET updeitai
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-14 19:08:53
Tai manai mano fotosesijoj mordografija matėsi? Tik iš akinių rėmelio
kraštelio formos būtų galima ką nors nuspėjinėt. Visa kita - ghostas
priviedienievičius. Bet naiviai tikėjausi kad ne visi, bent ne dauguma LT
radarų taip xujovai fotografuoja. Klydau pasirodo. Nu ir puiku, taikysim Don
Pedro metodą toliau.