Tema: Re: Dainiushui pasidziaugti - baudzia uz zenonus
Autorius: Fla
Data: 2010-01-27 00:19:40
Smalsumo deliai - parvaziavo i lietuva, ar parplauke konteineryje? :)

Imho normalu, kad kai kuriuose senesniuose automobiliuose panaudoti
"hi-tech" (tu laiku ir gamintojo masteliais) sprendimai gali neatitikti siuolaikiniu
reikalavimu :) Chia kaip su pirmu blynu... Arba su pirmu bandymu is medzio
ishdrozhti rupintojeli (kai rezultatas b*bi labiau primena, nei jezu).

Anyway, tokios problemos iskyla turbut <0.5% automobiliu, kuriuose
originaliai buvo xenon :) Su jais ir reikia galvoti ka daryti (pvz.
galvoti ar leisti isimtis tam tikriems modeliams), o ne leisti visiem vazineti
be apiplovimu, levelingu, ir t.t. Nes galiu garantuot, kad prisipirks geziukai
kreivai shviechianciu shtampovkiu "lempu" su atitinkamais zhymejimais
leidzianciais xenon lemputes naudot, ir toliau akins visus :)

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"