Tema: Re: Dainiushui pasidziaugti - baudzia uz zenonus
Autorius: Ablasiejus
Data: 2010-01-26 16:08:14
tai tegu turi ta apiplovima, kas draudzia?
http://www.ve.lt/?rub=1078736485&data=2010-01-20&id=1263935991
Bet _dazniausiai_(yra tam tikru modeliu, kur nebuvo apiplovimo) tai yra
privalomas atributas -autolevelingas ir apiplovimas.
Kokios tau autolevelingo charakteristikos? Prikraunam i bagazine bulviu,
lempos neturi akinti. Tokia ta ir charkateristika. Plius, juk ten tu lempu
netaso tik auto pakeitus padeti/vaziuoajnt nelygiu keliu.
O kam cia svaigst apie jungiklius, elektrotechnika? Kas cia tuom uzsiims
daryti?

Pvz mano atveju, jei as noreciau xenon. Reiktu kitu zibintu (1k lt kazkur
naudoti orginalus), kito apiplovimo bakelio, dar vieno siurbliuko,
purkstuku, vamzduku, i skydeli atsitempti laida, suprogramuot, kad purkstu
ant langu kada reikia. Po to prieki ir gale ant sakiu levelingo davikliai,
vel laidai, vel suprogramuoti. Pasikeisti sveisu jungikli, kur nera rankinio
lempu kilnojimo, ji priprogramuoti...

Po tokiu dalyku, man tu xenon nebereikia.