Tema: Re: Dainiushui pasidziaugti - baudzia uz zenonus
Autorius: Algirdas
Data: 2010-01-26 18:41:01
papasakosiu vatai tokia istorija.
pas mane gamykliniai xenonai. ana savaite kaune chemijos variau technikine,
pries tai buvau vistoj ir susireguliavau zibintus bo vienas priesrukas
vizualiai blogai sviete. nu ir ka... pamatuoja su senu prietaisu - viskas
zjbs. Pamatuoja su kazkokiu superiniu nauju sako blogai, nepraleisim tech.
Sakau wtf?! su anuo viskas gerai + turiu faktura, kad reguliavau siandien
lempas. Sako nieko nzn, cia su kompu sujungta zodziu blogai sviecia pas tave
ir vapsche vista nemoka reguliuot lempu. technikines nepraeisi, nebent is
naujo prietaiso nenueis duomenai i kompa ;). Hmm.. sakau tai kas kaune moka
reguliuot, kad jums gerai butu, bo gi nevazinesiu su tokiom lempom
_blogom_ - sako ner servisu su tokia iranga, tik mes vieni turim tokia
afigienai tikslia ir dabar visus prametinesim :) nu sakau teks stumt masina
i garaza ir laukt kol koks servisas nusipirks iranga. Bet anot eksperto
iranga labai brangi - ~7000lt ir nieks nepirks, taipogi ekspertas nezino ka
reikes daryt tiems kurie nepraeis tech. :) zodziu, nei kaune nei vilniuj
niekas tokios irangos neturi. Bet paskiau uzsimine, kad lyg juta turi, ale
tie tik vagenus daro - manes nepriims. Bet atejo hapyendas- tipo duomenai is
prietaiso neparejo! ir gavau lipduka :)