Tema: Hyundajus nesikuria
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-01-26 14:24:48
Paburkit is kavos tirsciu, nuo ko predeti galvosuki.

Hyundai Lantra 93m 1.5 ipurskimas.

Tiek vakar per salcius, tiek siandien pasukus starteriu pagriebe is puses 
"oboroto", bet pasipurte kelias sekundes apie 500-600aps/min ir uzgeso, i 
gazo pedala nereagavo. Po to jau nebeuzsikure. Issukau zvakes - slapios, jas 
iszdziovinau ir pakaitinau ant atviros liepsnos susukau atgal. Vel tas pats, 
pagriebe ir uzgeso, matyt vel uzsisiurbe.

Problema pradejo reikstis dar pries salcius, pastebejau kad nenoriai imdavo 
apsukas, nevalitas. Pirma mintis buvo uzsikiso kuro filtras, nes neaisku 
kada keistas. Pakeitus filtra problema liko. Pries kelias dienas su testeriu 
pasimatavau liamda signala, ant laisvu jis ten baladojosi tarp 0.2 ir 0.8V 
vadinas greiciausiai gyvas, o val pakelus apsukas (daugiau 3000 nekyla.) 
voltmetras pakibo ties ~0.95V. Isvada perdaug kuro.

Dabar galvoju nuo ko pradeti tikrinti? Variantai:
1) Kuro slegis per didelis? Toumet ant laisvu kai buvau uzsivedes ir 
matavausi liamda irgi butu pereboras.
2) Oro temperaturos ar kiekio davikliai? Ar gali jei tureti tokia itaka?
3) Vakuumas kur nors prisalo? Susilus varikliui simptomai turetu dingti, bet 
taip nera.
4) Purkstukai pastrigo? Arba blogai purskia? Tuomet gal isviso sunkiai 
kurtusi.
5) Liamda zondas? Tik kad jis lyg veikiantis, be to kuriant salta varikli 
jis neitakoja, nes dar saltas.
6) Droselio padeties daviklis? Kompas galvoja kad tapke imint iki dugno ar 
panasiai ir pila kiek gali.

Kiek zinau, kitoje masinoje Form Mondeo kuriant su strateriu kura purskia 
absoliuciai visi purkstukai, t.y. kiekvieno ciklo metu. Uzsivedus pradeda po 
viena purksti. Gal panasiai ir cia yra, tik vat uzsivedus tas purskimas taip 
ir lieka neatjungtas, del ko gaunasi gausiai per daug kuro.

Vienzo imsiu testeri, manuala ir iesiu dalikliu tikrinti, gal kas paaiskes.