Tema: Re: Hyundajus nesikuria
Autorius: FM Transmiteris
Data: 2010-01-26 18:21:59
"Staska" <staska_s@yahoo.kom> wrote in message
news:hjn49g$ef6$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu as negasdinu, tik is patirties pasakoju :) Reikejo kaimynui kompo i
> Lancer'i 1.5, tai niekur negavo, teko vezt uz brangiai remontuot. Brungus
> deficitas tiek kompai, tiek tramplioriai.

nieko hyundajuj nereikejo keist, nei kompu nei tramplioriu. tik dangteli
keiciau, bet cia profilaktishkai, su naujom zhvakem :) senas dar dabar
turetu gulet kazkur.

o kas del tramplioriaus, tai ten gi buvo holo daviklis jame. uzhtai atseit
ir kaina. nenustebciau, kad holo daviklis naujas ish Lirostos butu kainaves
pigiau, nei senas trampliorius is shroto.

o be to, hyundajai su tais motorais pradejo eiti tada, kai mitsubisai
baigesi. tai fixi vaikishki bugai turejo buti aptaisyti.

tiesa, buvo ir man ziema uzeje. kad nei ish sio, nei ish to uzhgesta. ir
nesikuria. o paskui kuriasi.  dvi ar tris dienas pisausi, su markatu
valandas telefonu shekejau.  kokiu tik diagnoziu neishgirdau.   o kaltas
buvo nupuves minuso laidas vienoj vietoj :)
ta masina po siai dienai vaziuoja :)