Tema: Re: Hyundajus nesikuria
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-01-26 17:43:01
Temperaturini davikli tikrinau su multimetru, salto varza apie 10-11komu.
Mamualas gi sako, kad termo daviklio varza prie 100oC turi buti 11-14komu,
prie 50oC - 60-80komu.
Kazkas cia nesutampa, taip iseina kompas mato kad variklis karstas, bet kam
tuomet kuro tiek pilti?
Atjungus davikli jokio efekto, lygiai taip pat stveria ir gesta.

Ryt bandysiu valyti. Gal preis tai ka nors nusiardyti pavyktu, kad geriau
isivalytu.