Tema: Re: Hyundajus nesikuria
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-01-26 14:49:58
Manuale irgi kazka buvau aptikes del svaros palaikymo :)
Reiks ismeginti, Dekui.
O daviklis cia tas pats kur salone temp rodo, ar cia tik kompui signalas 
eina?
Salone temperatura rodo normaliai, kur vaziuoja.


"FM Transmiteris" <fm@fm.fm> wrote in message 
news:hjmnhl$p8a$1@trimpas.omnitel.net...
> turejau hyundaju su tokiu varikliu.
>
> buvo nutike 2 problemos:
>
> 1. ziema uzhkurus salta ishkart gesdavo. nepadedavo nei gazo spaudimas 
> gudrus meistras ish kreves pr. pamoke, kad reik nusiimti oro filtro 
> shlanga ir su pamirkytu nefrase skuduru, pavalyt ten kiek tik eina ikist 
> pirshtus isiurbimo skylen.  padejo. po poros metu vel pasidare panasi 
> fignia, vel pavaliau ir padejo. skuduras likdavo juodas.
>
> 2. buvo pradejes siltas variklis nesikurti (karstas OK, saltas OK). 
> zhvakes shlapios shlapios.  tas pats meistras pashnibzdejo, nusipirkti 
> temperaturos davikli. nusipirkau nauja uzh ~30 litu ish Liro.  beda 
> baigesi.   tas daviklis sitam variklyje stovi kaireje galvos puseje. ji 
> ishsukus, nubega ciut ciut ausinimo skyscio, bet greit suki kita davikli 
> ir jokiu bedu.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
> news:hjmmug$o6v$1@trimpas.omnitel.net...
>> Paburkit is kavos tirsciu, nuo ko predeti galvosuki.
>>
>> Hyundai Lantra 93m 1.5 ipurskimas.
>>
>> Tiek vakar per salcius, tiek siandien pasukus starteriu pagriebe is puses 
>> "oboroto", bet pasipurte kelias sekundes apie 500-600aps/min ir uzgeso, i 
>> gazo pedala nereagavo. Po to jau nebeuzsikure. Issukau zvakes - slapios, 
>> jas iszdziovinau ir pakaitinau ant atviros liepsnos susukau atgal. Vel 
>> tas pats, pagriebe ir uzgeso, matyt vel uzsisiurbe.
>>
>> Problema pradejo reikstis dar pries salcius, pastebejau kad nenoriai 
>> imdavo apsukas, nevalitas. Pirma mintis buvo uzsikiso kuro filtras, nes 
>> neaisku kada keistas. Pakeitus filtra problema liko. Pries kelias dienas 
>> su testeriu pasimatavau liamda signala, ant laisvu jis ten baladojosi 
>> tarp 0.2 ir 0.8V vadinas greiciausiai gyvas, o val pakelus apsukas 
>> (daugiau 3000 nekyla.) voltmetras pakibo ties ~0.95V. Isvada perdaug 
>> kuro.
>>
>> Dabar galvoju nuo ko pradeti tikrinti? Variantai:
>> 1) Kuro slegis per didelis? Toumet ant laisvu kai buvau uzsivedes ir 
>> matavausi liamda irgi butu pereboras.
>> 2) Oro temperaturos ar kiekio davikliai? Ar gali jei tureti tokia itaka?
>> 3) Vakuumas kur nors prisalo? Susilus varikliui simptomai turetu dingti, 
>> bet taip nera.
>> 4) Purkstukai pastrigo? Arba blogai purskia? Tuomet gal isviso sunkiai 
>> kurtusi.
>> 5) Liamda zondas? Tik kad jis lyg veikiantis, be to kuriant salta varikli 
>> jis neitakoja, nes dar saltas.
>> 6) Droselio padeties daviklis? Kompas galvoja kad tapke imint iki dugno 
>> ar panasiai ir pila kiek gali.
>>
>> Kiek zinau, kitoje masinoje Form Mondeo kuriant su strateriu kura purskia 
>> absoliuciai visi purkstukai, t.y. kiekvieno ciklo metu. Uzsivedus pradeda 
>> po viena purksti. Gal panasiai ir cia yra, tik vat uzsivedus tas 
>> purskimas taip ir lieka neatjungtas, del ko gaunasi gausiai per daug 
>> kuro.
>>
>> Vienzo imsiu testeri, manuala ir iesiu dalikliu tikrinti, gal kas 
>> paaiskes.
>>
>
>